Marketeer van het Jaar (in beeld)

Marketeer van het Jaar (in beeld)

Guy Elewaut (Colruyt Group) en David Favest (MIVB) zijn de Marketeers van het Jaar. Bekijk de beelden van de uitreiking.

Azteq wil besparen met groene warmte

Azteq wil besparen met groene warmte

Twee Belgische broers koesterden in de jaren negentig grootse plannen in zonne-energie. Na een omweg via Israël keren ze vanuit ...

Bakfiets verleidt jonge ouders en bedrijven

Bakfiets verleidt jonge ouders en bedrijven

De bakfiets verschijnt almaar vaker in het straatbeeld. Ouders vervoeren er hun kroost mee. Bedrijven ontdekken hem als pr- en ...

'Met medelijden kom je nergens'

'Met medelijden kom je nergens'

Rik Vereecken is een dataspecialist met een eigen zaak, maar hij werkt ook als vrijwilliger ...

'Het meest Belgische museum van Nederland'

'Het meest Belgische museum van Nederland'

Het Museum De Pont in Tilburg verzamelde de voorbije vijfentwintig jaar werk van het puikje van de internationale kunstwereld, onder wie een keur van Belgische kunstenaars. Subsidies wil de instelling niet. "Je haalt een vorm van bemoeienis binnen."

10 Europese rolmodellen voor start-ups

10 Europese rolmodellen voor start-ups

Het hoeft niet altijd over Amerikaanse ondernemers als Mark Zuckerberg (Facebook), Reed Hastings (Netflix) of Evan Spiegel (Snapchat) te gaan. Ook Europa heeft zijn rolmodellen voor internetondernemers, maar ze zijn vaak nauwelijks bekend. Deze tien ondernemers zijn goed op weg om een Europees succesverhaal te schrijven.

Late betalingen brengen kmo's in ademnood

Late betalingen brengen kmo's in ademnood

Laattijdige betalingen doen kleine ondernemingen vaak de das om. Naar het voorbeeld van Nederland wordt nu ook in België een vrijwillige code gelanceerd, waarmee grote ondernemingen beloven billijke betalingstermijnen te respecteren.