PRIVILEGE

1. Het unieke Eau Sauvage van Christian Dior blijft een onvergetelijke eau de toilette; vaak pikten de dames het geurtje dan ook van manlief. Sinds 1966 is er niets veranderd. Deze eau de toilette blijft fris en modern; Zinedine Zidane is nu de viriele, maar tedere ambassadeur. Van 1250 tot 2075 fr.

2.Kenzo is een symbool van de culturele toenadering tussen Oost en West; voor zijn nieuwste parfum liet hij zich inspireren door de Time for Peace Award, toegekend door de UNO. Hij pakt uit met een evenwicht tussen tegenstellingen: warm en toch licht, discreet en toch verleidelijk, krachtig en toch delicaat. Voor haar en voor hem. 2000 fr.

3. Het eerste geurtje van Naomi Campbell zit in een flacon die in alles aan haar doet denken: betoverend mooi, met een satijnzachte huid en een katachtige uitstraling. Eau de toilette, parfum en verzorgingsproducten. Van 570 tot 2150 fr.

4. Caroline Herrera liet zich door haar dochter inspireren bij het ontwerpen van 212, dat nu op de markt komt in de versie Men. Net als de jonge vrouw uit New York heeft ook deze geur een kosmopolitisch imago, waaraan onder meer Mikael Jansson en Fabien Baron hebben meegewerkt.

5. Calice Becker stelde de geur samen, Hervé Van der Straeten ontwierp de flacon en Jean-Baptiste Modino werkte samen met Carmen Kaas aan de communicatie. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat j’adore van Christian Dior een zeer modern bloemig parfum is geworden. Van 1845 fr. (eau de parfum) tot 6900 fr. (extrait de parfum).

6. Om de 20ste verjaardag van zijn allereerste parfum Calvin te vieren, lanceert ontwerper Calvin Klein opnieuw een beperkte oplage van zijn eerste flesje voor mannen. De geur van aromatische en sensuele varens is bedoeld voor mannen van 25 jaar en ouder. 745 en 1010 fr.

7. Naast het uiterst ongedwongen en originele Casual Friday voor mannen brengt Escada voor de dames van het jaar 2000 Escada Collection. De flacon is gehuld in een luxueuze avondjapon, naar het voorbeeld van het model dat Brian Rennie creëerde voor de kledinglijn van het merk. Van 1550 tot 3990 fr.

8. Vier toonaangevende crèmes uit de issima-lijn van Guerlain zijn nu beschikbaar als navulling. De nachtblauwe kleur van de flacon past perfect bij de vergulde pot met het geraffineerde profiel en de prestigieuze naam die dit Parijse merk lanceerde in 1980. Success Day, Success Night, Emulsion Protectrice en Emulsion Régénératrice. Van 2490 tot 4690 fr.

9. Limoen, mandarijn en pompelmoes, onderbouwd met aroma’s van hout, vormen de essentie van Happy for Men van Clinique. Een nieuw parfum met een frisse geur, een eenvoudige flacon en een aangename kleur, om bij de overgang naar het jaar 2000 alle mannen ‘happy’ te maken. 1470 en 2200 fr.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content