Comeos zegt in een persbericht te bekijken welke stappen gezet kunnen worden om de schade te recupereren en gaat ook overleggen met Worldline om na te gaan wat er moet worden gedaan om dergelijke incidenten te voorkomen. "Dit incident komt op een dubbel pijnlijk moment", stelt Comeos. "De handel draait deze dagen op volle toeren, en moet daarbij kunnen rekenen op een 100 procent betrouwbare elektronische betaalinfrastructuur. Dit was dus niet het geval. Bovendien maken de klanten, onder meer door de promotiecampagne 'Betalen? Met de kaart uiteraard!' waarvan Comeos een van de gangmakers is, in toenemende mate gebruik van betaalkaarten." (Belga)

Comeos zegt in een persbericht te bekijken welke stappen gezet kunnen worden om de schade te recupereren en gaat ook overleggen met Worldline om na te gaan wat er moet worden gedaan om dergelijke incidenten te voorkomen. "Dit incident komt op een dubbel pijnlijk moment", stelt Comeos. "De handel draait deze dagen op volle toeren, en moet daarbij kunnen rekenen op een 100 procent betrouwbare elektronische betaalinfrastructuur. Dit was dus niet het geval. Bovendien maken de klanten, onder meer door de promotiecampagne 'Betalen? Met de kaart uiteraard!' waarvan Comeos een van de gangmakers is, in toenemende mate gebruik van betaalkaarten." (Belga)