1. In zijn gamma's Calèche en 24, Faubourg presenteert Hermès een totaal nieuwe manier van parfumeren. Het traditionele gebruik van talk na het baden is revolutionair vernieuwd: 'vloeibaar poeder' wordt nu gevaporiseerd op de huid, met een verfrissend en discreet parfumerend effect. 1050 fr.
...

1. In zijn gamma's Calèche en 24, Faubourg presenteert Hermès een totaal nieuwe manier van parfumeren. Het traditionele gebruik van talk na het baden is revolutionair vernieuwd: 'vloeibaar poeder' wordt nu gevaporiseerd op de huid, met een verfrissend en discreet parfumerend effect. 1050 fr. 2. Met zijn maquillageproducten voor de zomer mikt Christian Dior op elegante eenvoud. Accent Tonic is een 'sportswear' make-up om snel en gemakkelijk aan te brengen. Multi-Touch voor ogen, lippen en wangen, en de bijpassende Gloss Sirop voor de lippen. Van 630 tot 950 fr. 3. Het geurtje Polo Sport Woman van Ralph Lauren is fris en bloemrijk. De doorzichtige verpakking in gevlochten nylon, speciaal op de markt gebracht voor Moederdag, bevat ook een Body Fitness (hydraterende lichaamsverzorging). 1790 fr. 4. Marcel Rochas, couturier van Mae West en heel Hollywood, lanceerde in 1949 zijn eerste parfum voor mannen: Moustache. Nieuw vandaag is Rochas Man; lavendel, bergamot, ceder en koffie zijn de meest herkenbare geurcomponenten. Het flesje met zijn eigenzinnige vormgeving is ontworpen door Michael Förster. Van 650 tot 2300 fr. 5. Het nieuwste parfum van Lancôme kreeg een wel zeer positief geladen naam: Ô oui! De geur is jeugdig en fris als de lente, samengesteld uit aroma's van vers fruit (clementine, appel, peer, ananas) en witte lelies. Van 1150 tot 1750 fr. 6. Met de producten New Wave van Wella kunnen zelfs de meest weerbarstige haren in model gebracht worden, dankzij het revolutionaire 'micro-forming system'. De microscopische componenten verdelen zich gelijkmatig over het haar zonder het te belasten. De prijzen vallen ook mee: 134 en 144 fr. 7. Yves Rocher gaat verder in de traditie van het merk, toegespitst op natuurlijkheid, eenvoud en betaalbare prijzen. De gamma Luminelle kondigt de zomer aan met gedurfde kleuren. 8. Speciaal voor Moederdag brengt Cacharel zijn traditionele parfums Anaïs Anaïs, Eau d'Eden en Loulou in een smaakvol koffertje. Daarin zitten ook 15 wierookstaafjes met deze drie aroma's, en een bloemvormig vaasje in wit berijmd porselein om de geurstokjes in te plaatsen. 1495 en 1695 fr. 9. Voor de bescherming en de gezondheid van gekleurde of getinte haren is er nu Pro-v Color van Pantene. De behandeling gebeurt in drie etappes: eerst gebruikt men een kleurfixatief, daarna worden de haren gewassen met een speciale shampoo en ten slotte worden ze beschermd met een anti-UV-product.