Nieuws Bijna twee keer zo veel tweedehands elektrische auto's verkocht: 4 redenen waarom ze zo interessant zijn
Consumeren Update Hybride auto's winnen terrein: 12 essentiële vragen over hun opmars en de toekomst van elektrisch rijden
Ondernemen 'Het is niet zo gemakkelijk om je te spiegelen aan Dacia’: puike jaarrapporten van autobouwers Renault en Stellantis
Macro-economie & beleid 3.000 jobs op het spel bij Audi Brussels: de zes grootste problemen die onderhandelen moeilijk maken
Ondernemen Update Batterijspecialist TDK claimt doorbraak met vastestofbatterijen: wanneer mogen we die krachtige technologie verwachten in elektrische auto's?
Macro-economie & beleid Macro-economie & beleid Duitsland heeft minder laadpalen nodig dan verwacht: hoe vlot de uitrol van het laadnetwerk in ons land? De grootste economie van Europa laat geruisloos haar doel vallen om tegen 2030 over een miljoen oplaadpunten voor elektrische auto's te beschikken in het straatbeeld. Dat berichtte de financiële nieuwssite Bloomberg vorige week. Onze oosterburen blijken de batterij van hun wagen liever thuis dan aan een openbare of semi-openbare laadpaal (op terreinen als de parkings van winkels, supermarkten en fitnesscentra) te vullen. Is het mogelijk dat we daardoor, in een natie van huisje-boompje-tuintje-adepten, ook in België voorlopen op schema?