Ondernemen Ondernemen Ooit al gebeld met Amazon of Booking.com? 3 businessmodellen die automatisering en persoonlijk contact verzoenen Chatbots die het antwoord op uw vraag niet kunnen geven. Bedrijven die via onpersoonlijke tickets klachten afhandelen of eeuwigdurende wachtmuziekjes laten afspelen. De automatisering drukt vaak de kosten, maar jaagt soms ook de klanten weg. Amazon, Booking.com en Coolblue tonen elk op hun manier hoe klantvriendelijkheid en automatisering wél te verzoenen zijn.
Adviezen voor beleggen Adviezen voor beleggen De 5 favoriete aandelen van... Sam Hollanders (Chess Capital Fund, nieuwsbrief Smart Capital) Hoe vergaat het de beurshandel in 2024? Trends.be polst bij waarnemers van de aandelenmarkten naar de effecten die hun voorkeur wegdragen.
Adviezen voor beleggen Adviezen voor beleggen De 5 favoriete aandelen van... Tom Simonts (KBC) Hoe vergaat het de beurshandel nu de rente voorbij haar piek lijkt? Trends.be polst wekelijks bij waarnemers van de aandelenmarkten naar de effecten die hun voorkeur wegdragen.