Magazine Magazine Alain Manders kent de luxe van een echte beleving: van zijn Jack Russel tot zijn mannenmodeconcept Als marketeer bracht hij de kerstspot van Coca-Cola tot leven en begeleidde hij merken als Jupiler, Danone en Proximus. Nu heeft Alain Manders met Metamorphosis een nieuwe missie: de mannelijke uniformiteit een uppercut van kleur en originaliteit bezorgen. “Weinig mensen beseffen de kracht van personal branding”
Inspiratie Inspiratie Antwerps bedrijf PolyPerception sorteert uw pmd met artificiële intelligentie Trends verzamelt spraakmakende thema’s en verhalen. PolyPerception verdient het logo omdat het de recyclage van plastic verbetert. PolyPerception ziet dankzij artificiële intelligentie welk afval niet bij de pmd hoort en haalt dat eruit. Het Antwerpse impactbedrijf trok al de aandacht van grote multinationals.
Internationale aandelen Internationale aandelen Nestlé beschermt zijn winstmarges Ondanks forse prijsverhogingen blijven de verkopen bij Nestlé op peil. Zo kan het voedingsmiddelenconcern de kosteninflatie pareren en de winstmarges beschermen.
Beleggen Beleggen De 5 favoriete aandelen van... Bart Baetens (Quaestor) Hoe vergaat het de beurshandel in economisch wankele tijden? Trends polst wekelijks bij waarnemers van de aandelenmarkten naar de effecten die hun voorkeur wegdragen.
Macro-economie & beleid Macro-economie & beleid Stikstofakkoord kan tot 20.000 banen kosten De Vlaamse regering bereikte dan toch een stikstofakkoord. Toch blijft de landbouwsector sceptisch. De vrees bestaat dat er 20.000 banen verloren gaan.