Roularta mag magazines The Financial Times drukken

Koningin Mathilde van België, Koning Filip van België, burgemeester Kris Declercq van Roeselare en provinciegouverneur van West-Vlaanderen Carl Decaluwé op de foto tijdens een bezoek aan de drukkerij van Roularta in Roeselare | BELGA FOTO door KURT DESPLENTER

Roularta Printing, de drukkerij van Roularta Media Group, mag tijdschriften gaan drukken van uitgeverij The Financial Times. Dat heeft het de uitgever van Trends maandag aangekondigd.

Roularta Printing mag de tijdschriften ‘How To Spend It’, ‘Art of Fashion’, ‘Business Education’ en ‘FT Wealth’ drukken voor het Europese continent, het Midden-Oosten en Zuid-Afrika.

Kwaliteitsnormen

“Aan de keuze voor Roularta Printing als strategische partner liggen verschillende overwegingen ten grondslag”, zegt Janet White van Financial Times. “Daaronder een sterke nadruk op duurzaamheid, de voortdurende investeringen in baanbrekende technologieën en de ongeëvenaarde kwaliteitsnormen die Roularta altijd hanteert. Daarnaast speelt hun langetermijnvisie een cruciale rol op een snel consoliderende markt.”

Energie-efficiëntie

“Wij zijn vereerd dat FT ons heeft gekozen als haar betrouwbare partner voor het drukken van haar magazines voor de EMEA-regio”, zegt Steven Renders van Roularta Printing. “Deze samenwerking benadrukt onze niet-aflatende toewijding aan uitmuntendheid en ons aanhoudend streven om ongeëvenaarde kwaliteit te bieden bij al onze projecten. Ook onze continue aandacht voor duurzaamheid vormde een sleutelelement in de beslissing van FT. Zo investeerden we dit jaar 4,5 miljoen euro in de vervanging van onze ovens door energie-efficiënte alternatieven. Wij kijken uit naar een langdurig en vruchtbaar partnerschap.”

Partner Content