2,1 miljoen euro voor Zapfloor

Zapfloor, dat een softwareplatform ontwikkelde om coworkingplekken te boeken, haalt 2,1 miljoen euro op, meldt De Tijd. De ronde wordt geleid door het Leuvense Deparco, terwijl Christoph Neut (ex-Sparkcentral) als strategische partner instapt. Ook eerdere investeerders als Leansquare en Stefan Grosjean (Smappee) doen weer mee. Zapfloor haalde het geld op om door te groeien in Europa. Zapfloor is het geesteskind van Thomas Celen en zijn beste vriend Wouter Schoofs. Celen, die voor Zapfloor bij IBM werkte, ontdekte dat er nood was aan een platform om cowerkplekken te boeken of te weten welke ruimtes in gebruik zijn. Bedrijven kunnen op het platform ook zaken als een yogatraining op kantoor in het aanbod opnemen. Nu heel wat bedrijven hun kantoorgebouwen opnieuw inrichten, liggen er nieuwe kansen voor het techbedrijf.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content