Delhaize lanceert nieuw prijzenoffensief
De retailer Delhaize kondigt voor de derde keer dit jaar een prijzenoffensief aan. De nieuwe campagne staat in het teken van “een betaalbaar begin van het schooljaar voor elk gezin”, luidt het.
Delhaize gaat vanaf 26 augustus 140 producten van nationale merken die verband houden met het begin van het nieuwe schooljaar goedkoper maken. Ook de prijzen van 280 365-producten worden verlaagd.
“Met maar liefst zes prijsverlagingscampagnes op twee jaar tijd kunnen wij bevestigen dat we dagelijks inspanningen leveren om onze klanten de beste prijzen te kunnen aanbieden en zo de Belgische consument meer te bieden voor minder geld”, verduidelijkt Michel Eeckhout, de CEO van Delhaize België, in een persbericht.
Volgens Delhaize hebben de campagnes ervoor gezorgd dat zowel de prijspositionering als de prijsperceptie van de keten verbeterd is. “Hierdoor wint Delhaize al achttien maanden lang continu aan marktaandeel”, aldus het persbericht.
Volgens een studie van het onderzoeksbureau ACNielsen telde Delhaize België in 2009 een marktaandeel van 25,7 procent in ons land.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier