5 tips om te vermijden dat de klant je merk in een hokje stopt
Klanten kennen een bedrijf vaak van één product, maar kunnen zich soms moeilijk voorstellen dat je daarnaast iets anders gaat maken. Hier is een belangrijke rol weggelegd voor de verkopers. Vijf tips om hokjesdenken bij de klant tegen te gaan.
Tijdens de zomermaanden ontvangt u enkel op maandag, woensdag en vrijdag een Bizz by Mail in plaats van elke weekdag.
1 Verduidelijk je boodschap aan de klant bij alles wat je doet.
2 Hou klanten en prospecten op de hoogte over je aanbod door persoonlijke ontmoetingen, nieuwsbrieven, projectactualiseringen, enzovoort.
3 Breng producten aan de man op een manier die zinvol is voor je klanten en de markt en niet alleen voor jezelf.
4 Zoek uit wat de prioriteiten zijn van je klanten. Het zal je op termijn de kans geven om uit te leggen tot wat je bedrijf nog allemaal in staat is.
5 Maak altijd een aanbod op maat van de noden en wensen van de klant.
Bron: Anthillonline.com
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier