Shop
Neem of schenk een abonnement
Kanaal Z
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Nieuws
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Immo
Geld
Immo
Sparen
Belastingen
Pensioen
Verzekeren
Rechten
Consumeren
Investeren
Beleggen
Adviezen
Chat Trends Beleggen
Voorbeeldportefeuilles
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Manager v/h Jaar
Style
KMO Deal
Video
Podcasts
Kanaal Z
Nieuws
Immo
Geld
Beleggen
Manager v/h Jaar
Style
KMO Deal
Neem of schenk een abonnement
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Kanaal Z
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Nieuws
Immo
Immo
Sparen
Belastingen
Pensioen
Verzekeren
Rechten
Consumeren
Investeren
Geld
Adviezen
Chat Trends Beleggen
Voorbeeldportefeuilles
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Beleggen
Manager v/h Jaar
Style
KMO Deal
Video
Podcasts
Shop
Neem of schenk een abonnement
Nieuws
Onze selectie must-have accessoires
De slogan van het juwelenmerk NONA luidt "There's always an excuse". En inderdaad, in een juwelenkistje is er altijd wel plaats voor, bijvoorbeeld, deze 18-karaats roségouden oorstekers met 36 briljanten aan de buitenkant en twee centrale briljanten. De collectie biedt ook een ruime keuze aan halskettingen en ringen.
© GF
Redactie Trends
07-09-2016, 00:00
Bijgewerkt op: 20-07-2022, 08:02
De slogan van het juwelenmerk NONA luidt “There’s always an excuse”. En inderdaad, in een juwelenkistje is er altijd wel plaats voor, bijvoorbeeld, deze 18-karaats roségouden oorstekers met 36 briljanten aan de buitenkant en twee centrale briljanten. De collectie biedt ook een ruime keuze aan halskettingen en ringen.
© GF
Altijd onderweg? MONTBLANC ontwierp met de Urban Spirit Leather-collectie een accessoirelijn van 22 items voor de urban traveller. Op kantoor, in de gym of onderweg naar uw volgende meeting, deze accessoires zijn de perfecte metgezel voor zowel werk als vrije tijd.
© GF
Lara Stone is de dochter van een Nederlandse moeder en een Britse vader. Ze groeide op in Mierlo. Op haar 16e verhuisde ze naar Parijs en begon een carrière als actrice en topmodel. En nu brengt MARC ‘POLO een handtas uit die naar haar genoemd is: de “Lara Bag”. We tonen u de tas, het model moet u er maar zelf bij verzinnen.
© GF
Pierre Corthay is de enige schoenmaker voor mannenschoenen die door het Franse ministerie van Cultuur tot Maître d’Art werd gepromoveerd. Met de collectie “De Superhelden van Corthay” introduceert het Franse huis CORTHAY vijf modellen brogues. De materialen zijn stuk voor stuk van topkwaliteit: leer van de traditionele Franse leerlooierijen in de streek van Limousin, kamelenhuid uit Abu Dhabi, klassieke Japanse denim, en linnen uit het noorden van Frankrijk.
© GF
FALKE en Liberty Londen slaan de handen in elkaar voor een capsulecolluctie excentrieke sokken. De limited edition-lijn telt acht stijlen, voor elk paar werd een typisch motief uit het Liberty-archief geselecteerd. “Voor elke gentleman is dit het perfecte accent in zijn herfst-wintergarderobe”, aldus Kristina Falke, international PR Manager.
© GF
Fout opgemerkt of meer nieuws?
Meld het hier
Partner Content