Shop
Neem of schenk een abonnement
Kanaal Z
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Beleggen
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Geld en Immo
Immo
Vastgoedgids
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Nieuws
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Clever Together
AI innovators
Opinie
Events
Video
Podcasts
Kanaal Z
Beleggen
Geld en Immo
Nieuws
Opinie
Events
Neem of schenk een abonnement
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Kanaal Z
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Beleggen
Immo
Vastgoedgids
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Geld en Immo
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Clever Together
AI innovators
Nieuws
Opinie
Events
Video
Podcasts
Shop
Neem of schenk een abonnement
Nieuws
Onze lifestyleselectie
BENTLEY Infinite is een mannenparfum dat zich inspireert op het emblematische Britse automerk. Dat vertaalt zich ook naar de flacon: het glas heeft de look & feel van kristal en combineert rechtlijnigheid met kromme lijnen. De schouders van de fles refereren aan het metaal van koetswerk. Ook het logo van Bentley, de B met de vleugels, is op de fles aanwezig.
Redactie Trends
21-10-2015, 09:46
Bijgewerkt op: 20-07-2022, 07:15
BENTLEY Infinite is een mannenparfum dat zich inspireert op het emblematische Britse automerk. Dat vertaalt zich ook naar de flacon: het glas heeft de look & feel van kristal en combineert rechtlijnigheid met kromme lijnen. De schouders van de fles refereren aan het metaal van koetswerk. Ook het logo van Bentley, de B met de vleugels, is op de fles aanwezig.
Driewijzerbolides’. ICE-WATCH lanceert een collectie van zestien horloges in de kleuren van BMW. De wijzerplaat heeft het design en de indeling van een dashboard. Rond het blauw-witte logo van het automerk draaien robuuste wijzers. De tweekleurige (blauw en wit of wat dacht u) kregen een lederen binnenzijde.
‘DIOR, La Révolution du New Look’ is titel van een expo die nog tot 1 november loopt in het ouderlijk huis van Christian Dior, in het Normandische Granville. De tentoonstelling en het gelijknamige boek vertellen het verhaal van de Bar suit, het iconische manifesto in ecru en zwart uit de eerste collectie die Dior presenteerde op 12 februari 1947.
Tafelen boven Brussel: het toprestaurant LA VILLA LORRAINE heeft zijn intrek genomen op het dak van de IT Tower aan het eind van de Brusselse Louizalaan. ‘La Villa in the sky’ is gelegen op een hoogte van 120 meter. Het zicht op Brussel is adembenemend. Maar ook wat Alexandre Dionisio op het bord tovert, neemt een hoge vlucht.
RAY-BAN voegt een nieuwe onderdeel aan zijn ‘Never Hide’-communicatieplatform toe: de #campaign4change. Acht beelden tonen het spannende leven van rebelse mensen die graag uit hun comfortzone stappen. Iedereen kan toetreden tot de Order of Never Hide, waarmee het merk mensen wil helpen een oproep tot verandering de wereld in te sturen.
Fout opgemerkt of meer nieuws?
Meld het hier
Partner Content