Trends Voordelen
Shop
Abonneer
Trends Z
Beleggen
Beleggen Live
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Cryptomunten
Beleggers Challenge
Ondernemen
Start-ups
Kern van de zaak
Duurzaam ondernemen
Geld & Immo
Immo
Vastgoedgids Herfst 2025
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Events
Trends Manager van het Jaar
Trends Gazellen
Trends Investment Summit Benelux
Trends Winter University
Trends CFO of the Year
Trends Impact Awards
Trends Summer University
Opinie
Video
Podcasts
Trends Z
Beleggen
Beleggers Challenge
Ondernemen
Geld & Immo
Events
Opinie
Abonneer
Trends Z
Beleggen Live
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Cryptomunten
Beleggen
Beleggers Challenge
Start-ups
Kern van de zaak
Duurzaam ondernemen
Ondernemen
Immo
Vastgoedgids Herfst 2025
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Geld & Immo
Trends Manager van het Jaar
Trends Gazellen
Trends Investment Summit Benelux
Trends Winter University
Trends CFO of the Year
Trends Impact Awards
Trends Summer University
Events
Opinie
Video
Podcasts
Trends Voordelen
Shop
Abonneer
Nieuws
Onze selectie must-have accessoires
De slogan van het juwelenmerk NONA luidt "There's always an excuse". En inderdaad, in een juwelenkistje is er altijd wel plaats voor, bijvoorbeeld, deze 18-karaats roségouden oorstekers met 36 briljanten aan de buitenkant en twee centrale briljanten. De collectie biedt ook een ruime keuze aan halskettingen en ringen.
© GF
Redactie Trends
07-09-2016, 00:00
Bijgewerkt op: 20-07-2022, 08:02
2
min leestijd
De slogan van het juwelenmerk NONA luidt “There’s always an excuse”. En inderdaad, in een juwelenkistje is er altijd wel plaats voor, bijvoorbeeld, deze 18-karaats roségouden oorstekers met 36 briljanten aan de buitenkant en twee centrale briljanten. De collectie biedt ook een ruime keuze aan halskettingen en ringen.
© GF
Altijd onderweg? MONTBLANC ontwierp met de Urban Spirit Leather-collectie een accessoirelijn van 22 items voor de urban traveller. Op kantoor, in de gym of onderweg naar uw volgende meeting, deze accessoires zijn de perfecte metgezel voor zowel werk als vrije tijd.
© GF
Lara Stone is de dochter van een Nederlandse moeder en een Britse vader. Ze groeide op in Mierlo. Op haar 16e verhuisde ze naar Parijs en begon een carrière als actrice en topmodel. En nu brengt MARC ‘POLO een handtas uit die naar haar genoemd is: de “Lara Bag”. We tonen u de tas, het model moet u er maar zelf bij verzinnen.
© GF
Pierre Corthay is de enige schoenmaker voor mannenschoenen die door het Franse ministerie van Cultuur tot Maître d’Art werd gepromoveerd. Met de collectie “De Superhelden van Corthay” introduceert het Franse huis CORTHAY vijf modellen brogues. De materialen zijn stuk voor stuk van topkwaliteit: leer van de traditionele Franse leerlooierijen in de streek van Limousin, kamelenhuid uit Abu Dhabi, klassieke Japanse denim, en linnen uit het noorden van Frankrijk.
© GF
FALKE en Liberty Londen slaan de handen in elkaar voor een capsulecolluctie excentrieke sokken. De limited edition-lijn telt acht stijlen, voor elk paar werd een typisch motief uit het Liberty-archief geselecteerd. “Voor elke gentleman is dit het perfecte accent in zijn herfst-wintergarderobe”, aldus Kristina Falke, international PR Manager.
© GF
Fout opgemerkt of meer nieuws?
Meld het hier
Partner Expertise