4 places to be

4 places to be
'Made to be Authentic'. Onder deze slogan slaat de Belgische divisie van Lee Cooper de handen in elkaar met Caffènation. Met deze hippe koffiebar is de baristatrend in de stad begonnen. De samenwerking kadert in de nieuwe 'MADE TO'-campagne. © Kurt Vandeweerdt

'Made to be Authentic'. Onder deze slogan slaat de Belgische divisie van Lee Cooper de handen in elkaar met Caffènation. Met deze hippe koffiebar is de baristatrend in de stad begonnen. De samenwerking kadert in de nieuwe 'MADE TO'-campagne. © Kurt Vandeweerdt

Na Hay Antwerpen opent het Deense designlabel een tweede flagshipstore in Hasselt. Het Scandinavische interieurmerk verwelkomt u vanaf begin december. Het iconische Hasseltse 'Café Concordia' op de Havermarkt 40 wordt de nieuwe thuishaven. U vindt er tijdloze meubelen, servies, textiel en andere interieuraccessoires. © GF

Een hamburgeradresje om op het lijstje af te vinken: Manhattn's aan de Beurs in Brussel, nog aftellen tot de opening op 24 november. In afwachting kan je ook al in de vestiging op de Louizalaan terecht. © www.nicolaslobet.com

Sinds 20 oktober kan u in Parijs terecht bij de nieuwe boetiek van Sessùn. Het Franse label opent een nieuw filiaal dat grenst aan de Parijse flagship store. Denk niet aan een loutere uitbreiding van de huidige boetiek, noch aan een tweede stand-alone store. Deze permanente pop-up onderscheidt zich als complementaire en tegelijk onafhankelijke store. Rue de Charonne 34, Parijs.