Shop
Neem of schenk een abonnement
Kanaal Z
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Beleggen
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Geld en Immo
Immo
Vastgoedgids
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Nieuws
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Clever Together
AI innovators
Opinie
Events
Video
Podcasts
Kanaal Z
Beleggen
Geld en Immo
Nieuws
Opinie
Events
Neem of schenk een abonnement
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Kanaal Z
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Beleggen
Immo
Vastgoedgids
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Geld en Immo
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Clever Together
AI innovators
Nieuws
Opinie
Events
Video
Podcasts
Shop
Neem of schenk een abonnement
Nieuws
4 places to be
'Made to be Authentic'. Onder deze slogan slaat de Belgische divisie van Lee Cooper de handen in elkaar met Caffènation. Met deze hippe koffiebar is de baristatrend in de stad begonnen. De samenwerking kadert in de nieuwe 'MADE TO'-campagne.
© Kurt Vandeweerdt
Redactie Trends
27-10-2015, 14:10
Bijgewerkt op: 20-07-2022, 07:16
‘Made to be Authentic’. Onder deze slogan slaat de Belgische divisie van Lee Cooper de handen in elkaar met Caffènation. Met deze hippe koffiebar is de baristatrend in de stad begonnen. De samenwerking kadert in de nieuwe ‘MADE TO’-campagne.
©
Kurt Vandeweerdt
Na Hay Antwerpen opent het Deense designlabel een tweede flagshipstore in Hasselt. Het Scandinavische interieurmerk verwelkomt u vanaf begin december. Het iconische Hasseltse ‘Café Concordia’ op de Havermarkt 40 wordt de nieuwe thuishaven. U vindt er tijdloze meubelen, servies, textiel en andere interieuraccessoires.
©
GF
Een hamburgeradresje om op het lijstje af te vinken: Manhattn’s aan de Beurs in Brussel, nog aftellen tot de opening op 24 november. In afwachting kan je ook al in de vestiging op de Louizalaan terecht.
©
www.nicolaslobet.com
Sinds 20 oktober kan u in Parijs terecht bij de nieuwe boetiek van Sessùn. Het Franse label opent een nieuw filiaal dat grenst aan de Parijse flagship store. Denk niet aan een loutere uitbreiding van de huidige boetiek, noch aan een tweede stand-alone store. Deze permanente pop-up onderscheidt zich als complementaire en tegelijk onafhankelijke store. Rue de Charonne 34, Parijs.
Fout opgemerkt of meer nieuws?
Meld het hier
Partner Content