Van al die dossiers werden er vorig jaar ruim 13.400 behandeld. In 75 procent van de gevallen was er sprake van een positief resultaat, in 2010 was dat in 67 procent van de gevallen. In zes op de tien dossiers hebben de klachten te maken met de manier waarop brieven en pakjes worden verwerkt. Het gaat dan onder meer om brieven die in de verkeerde bus terechtkomen of om het late uur waarop de post bedeeld wordt. In bijna een kwart van de gevallen hebben de klachten te maken met de klantenrelaties (bv. klachtenbehandeling en communicatie). (DTM)

Van al die dossiers werden er vorig jaar ruim 13.400 behandeld. In 75 procent van de gevallen was er sprake van een positief resultaat, in 2010 was dat in 67 procent van de gevallen. In zes op de tien dossiers hebben de klachten te maken met de manier waarop brieven en pakjes worden verwerkt. Het gaat dan onder meer om brieven die in de verkeerde bus terechtkomen of om het late uur waarop de post bedeeld wordt. In bijna een kwart van de gevallen hebben de klachten te maken met de klantenrelaties (bv. klachtenbehandeling en communicatie). (DTM)