De locaties Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Maastricht, Eindhoven en Amstelveen zijn volgens de onderneming "het beste gepositioneerd" om op te waarderen. In deze steden gaat de Bijenkorf onder meer nieuwe merken aan het assortiment toevoegen, de service verbeteren en fors verbouwen. Topman Giovanni Colauto benadrukte tegen het ANP dat de strategische keuzes niet zijn genomen of versneld door het moeilijke economische klimaat. "We zijn een winstgevende onderneming. Wij maken de strategie los van de economische gang van zaken. Er zijn geen slechte regio's, alle vestigingen zijn winstgevend. Maar we hebben keuzes gemaakt. Alle filialen zijn beoordeeld op een cruciale combinatie van factoren. Deze locaties voldoen aan alle vereisten om een internationaal topniveau te bereiken", zo gaf hij aan. "De winkels krijgen allemaal het niveau van ons Amsterdamse vlaggenschip". (Belga)

De locaties Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Maastricht, Eindhoven en Amstelveen zijn volgens de onderneming "het beste gepositioneerd" om op te waarderen. In deze steden gaat de Bijenkorf onder meer nieuwe merken aan het assortiment toevoegen, de service verbeteren en fors verbouwen. Topman Giovanni Colauto benadrukte tegen het ANP dat de strategische keuzes niet zijn genomen of versneld door het moeilijke economische klimaat. "We zijn een winstgevende onderneming. Wij maken de strategie los van de economische gang van zaken. Er zijn geen slechte regio's, alle vestigingen zijn winstgevend. Maar we hebben keuzes gemaakt. Alle filialen zijn beoordeeld op een cruciale combinatie van factoren. Deze locaties voldoen aan alle vereisten om een internationaal topniveau te bereiken", zo gaf hij aan. "De winkels krijgen allemaal het niveau van ons Amsterdamse vlaggenschip". (Belga)