1. Op een vernuftige manier wist Cartier het thema van de drie samenhorende ringen te verwerken in zijn zonnebrillen. Een opengewerkt ringenmotief siert de zijkant van de brillen in bruin gejaspeerd of zwart composiet. De vorm van de glazen houdt het midden tussen een rechthoek en een ovaal.
...

1. Op een vernuftige manier wist Cartier het thema van de drie samenhorende ringen te verwerken in zijn zonnebrillen. Een opengewerkt ringenmotief siert de zijkant van de brillen in bruin gejaspeerd of zwart composiet. De vorm van de glazen houdt het midden tussen een rechthoek en een ovaal. 2. Bij Cacharel is metaal troef voor Vaderdag. De speciale geschenkdoos bevat een flacon Cacharel pour l'Homme (kruidig, bloemig, oosters) en een zonnebril in een metalen etui. Prijs: 1945 fr. 3. De pilot-case wordt almaar populairder bij mensen die vaak het vliegtuig nemen, vooral bij zakenlui. De gamma Cirrus van Delsey is uitgerust met een praktisch en geruisloos 'trolley'-systeem. Er is ook een aktentas, speciaal aangepast aan de pilot-case, zodat de twee samen met één hand gedragen kunnen worden. 4. De marketingmachine voor de millenniumvieringen draait op volle toeren. Ook Greenwich, waar de wereldwijd erkende nulmeridiaan doorheen loopt, laat de kans niet liggen en staat nu mee op het lijstje van plaatsen die het jaar 2000 als eerste willen inluiden. Greenwich Meridian 2000 is het logo van de deelnemende producten. 5. De G-Shock Phys is een horloge dat helpt bij het vermageren. Vooraleer u aan uw 'footing' begint, voert u een aantal essentiële gegevens in; achteraf toont de caloriemeter of het geprogrammeerde doel al dan niet werd bereikt. Tel. (02) 349.15.23. 6. De stofzuigers Clario, die in 1997 door Electrolux op de markt werden gebracht, zijn voortaan uitgerust met krachtiger motoren (1400 en 1500 Watt). De vormgeving is compact en licht (minder dan 5 kilo), uitgevoerd in vrolijke kleuren. Voorzien van een speciale anti-allergische filter. Tel. (02) 363.03.11. 7. Voor Vaderdag brengt Emporio Armani een 'minimalistische' geschenkdoos met het eau de toilette He (een sensuele houtgeur) en de bijhorende douchegel. Ook Eau pour Homme van Armani zit voor de gelegenheid in een speciaal koffertje. Prijzen: respectievelijk 1750 en 1700 fr. 8. De modekleuren worden zachter. Naast het zwart van andere producten, koos men bij Louis Vuitton tinten als zilvergrijs, lindegroen en roze voor de lijn Monogram Vernis (die al bestond in beige en hemelsblauw). De afgebeelde tas heet Spring Street en heeft een sluiting die geïnspireerd is op de reiskoffers van het merk. 9. De meeste mannen en vrouwen met grijzende haren kunnen voortaan hun oorspronkelijke haarkleur terugkrijgen zonder de haren te verven. Re-Nature van Schwartzkopf herstelt de natuurlijke kleur bij mensen wier kapsel oorspronkelijk middelblond tot donkerbruin was. Tel. (02) 421.25.12.