Bloomon wil de bloemenhandel heruitvinden

14/11/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 19/11/18 om 15:55
Uit Trends van 15/11/18

Met een toeleveringsketen die 80 procent korter is dan de klassieke distributiekanalen, levert Bloomon in zes landen bloemen rechtstreeks van de kwekers aan de consument. "Wij leveren meer dan 1 miljoen boeketten per jaar."

Samen met Bart Troost en Koen Thijssen richtte de Nederlander Patrick Hurenkamp in 2014 Bloomon op. Hun missie? De bloemenhandel heruitvinden. Via een onlineplatform krijgen de meer dan 250.000 klanten rechtstreeks bloemenboeketten uit de serres van kwekers toegestuurd. Dat kan wekelijks, tweewekelijks of maandelijks door middel van een abonnementsformule. En sinds eind augustus ook via eenmalige cadeauleveringen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners