Belfius en Matexi steken 1,15 miljoen euro in buurtapp Hoplr

06/09/18 om 16:45 - Bijgewerkt op 07/09/18 om 14:56

Belfius en Matexi Group investeren meer dan een miljoen euro in Hoplr, een app die mensen uit een straat of wijk op een eenvoudige manier met elkaar in contact brengt. Met de investering wil de start-up zijn groei in België en Nederland versnellen.

Wil je snel even een boormachine lenen, is de poes zoek of je wil een buurtfeest aankondigen? Je kunt het allemaal kwijt op Hoplr. Ongeveer 120.000 in België en Nederland gebruiken de app, die bewoners van een buurt of straat samenbrengt in een sociaal netwerk. De digitale conversaties tussen burgers blijven per wijk opgesloten in de app en zijn dus niet te lezen door wie niet in de wijk woont.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners