Ondernemen Ondernemen 'Verkoop niet het product, verkoop het gebruik' De technologische revolutie jaagt een schokgolf door de economie. Bedrijven doen er verstandig aan geen producten meer te verkopen, maar te focussen op de verkoop van het gebruik of een abonnement.
Ondernemen Ondernemen Ode aan de verkoop De ultieme maatstaf voor het succes van een start-up is betalende klanten te overtuigen, zodat die inkomsten genereren. Helaas is een overgroot deel van de Belgische start-ups niet goed in de verkoop.
Ondernemen Ondernemen De kunst van het pitchen Hoera, 'Dragons' Den komt naar Vlaanderen! Wellicht wel niet onder die naam (het wordt Leeuwenkuil), maar een afgeleide daarvan verschijnt ergens volgend voorjaar op Vier.
Ondernemen Ondernemen Emoticons maken merken menselijker Hoewel we nu al flirten met een overdosis, blijft het succes van emoticons in stijgende lijn gaan.
Ondernemen Ondernemen Groei 'hacken' vervangt marketing Auteur Sean Ellis ontleedt in het praktisch boek 'Growth hacking' de kunst een softwarebedrijf te laten groeien met weinig tot geen marketingbudget.