Stevige commerciële groei bij Belgacom

Belgacom zette haar stevige commerciële groei in het tweede kwartaal van 2014 voort, ondanks de scherpere concurrentie. Belgacom zag haar klantenbestand voor Mobile, Belgacom TV en Fixed Internet verder aangroeien en boekte opnieuw flinke vooruitgang in haar convergentiestrategie.

Hier enkele hoogtepunten uit het vorige week verschenen kwartaalrapport:

• +98.000 Mobile Postpaid-kaarten (waarvan 35.000 gratis datakaarten, en M2M); in totaal 3.957.000 (inclusief mobiele spraak- en datakaarten verkocht via de segmenten CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W)

• -46.000 Mobile Prepaid-kaarten (waarvan -11.000 Mobisud-kaarten), in totaal 1.634.000

• +30.000 Belgacom TV-abonnementen, goed voor een totaal tv-klantenbestand van 1.525.000

• +12.000 vaste internet-lijnen, goed voor een totaal van 1.705.000 internetklanten

• -26.000 vaste spraak-lijnen, goed voor een totaal van 2.876.000 vaste spraak-klanten.

• + 12.000 4-playgezinnen, goed voor een totaal van 368.000 (stijging met +14% t.o.v. vorig jaar).

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content