Sterke operationele resultaten Belgacom in een uitdagende markt
03-03-2014, 05:30
Bijgewerkt op: 07-12-2020, 16:17
In 2013 bewees de convergentiestrategie van Belgacom eens te meer hoe belangrijk ze is voor de groei en het behoud van het klantenbestand, en dat ondanks de steeds hevigere concurrentie op de Belgische markt.
De klantenevolutie in 2013 en het totale klantenbestand eind 2013 zien er uit als volgt:
• in totaal 5.496.000 mobiele kaarten, een stijging met 80.000 (incl. kaarten verkocht via de segmenten CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W);
• 1.479.000 klanten hebben Belgacom TV, een stijging met 92.000;
• 1.677.000 vast internetklanten een stijging met 40.000;
• 1.314.000 klanten met een Pack, een toename met 76.000;
• 2.936.000 klanten hebben een vaste lijn, een afname met 149.000.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier