Grote nieuwe order voor Zetes
Als een van de eerste landen binnen de Unilever Groep heeft Unilever Griekenland een voice picking oplossing geïmplementeerd.
In het gloednieuwe magazijn in Schimatari voeren 20 operators hun orderpicktaken voortaan uit met behulp van de voice oplossing 3iV Crystal van Zetes.
De oplossing werd in een maand tijd geïmplementeerd, inclusief de ontwikkeling van maatwerk RFC’s voor directe integratie met Unilevers ERP systeem SAP. Dankzij de ongetrainde aanpak en de aanpasbare dialogen waren zelfs onervaren operators in de kortste tijd operationeel.
Afgestemd op alle gebruikers
Dankzij de ‘gebruikeronafhankelijke’ of ‘ongetrainde’ aanpak hoeven operators niet langer een stemprofiel te registeren voordat ze aan de slag gaan.
Ze kunnen het systeem onmiddellijk en in hun eigen taal gebruiken. Daarnaast biedt het systeem twee soorten voice dialogen, afgestemd op beginnende of meer ervaren operators. Afhankelijk van hun expertiseniveau ontvangen operators meer of minder verklarende instructies.
De 20 operators van Unilever, allen tussen 30 en 50 jaar oud en zonder ervaring met voice systemen, waren in no time up and running.
Directe integratie met SAP
De voice oplossing wordt direct met SAP geïntegreerd via op maat ontwikkelde RFC’s. Omdat de oplossing gebruik maakt van SAP’s standaard integratieopties is er geen behoefte aan middleware of tussenliggende businesslogica lagen.
Met deze aanpak kan Unilever haar kritieke bedrijfsgegevens op een enkele locatie, het SAP ERP-systeem, bewaren. Het volledige ontwerp- en implementatieproces was in slechts 1 maand tijd afgerond.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier