Goede operationele resultaten Belgacom in een uitdagende markt
Sinds ze in april 2013 haar aanbod van aantrekkelijke mobiele tarieven heeft gelanceerd en dankzij haar activiteiten inzake klantenbehoud en -werving heeft Belgacom voor een omslag gezorgd in de groei van haar mobiele postpaidklantenbasis.
Ook al is het derde kwartaal traditioneel kalmer vanuit commercieel oogpunt, toch bleef Belgacom haar mobiele postpaidklantenbasis stevig uitbreiden, terwijl het verlies van de prepaidklanten vertraagde. Ook de klantenbasis voor tv, internet en de packs bleef aangroeien:
• + 33.000 mobiele kaarten (+ 83.000 postpaid, – 50.000 prepaid); een totaal van 5.443.000 mobiele kaarten (incl. spraak-en datakaarten verkocht via de segmenten CBU, EBU, Tango, MVNO en SDE&W)
• + 19.000 Belgacom TV-klanten, goed voor een totaal tv-klantenbestand van 1.447.000
• + 8.000 vaste internetlijnen, goed voor in totaal 1.660.000 internetklanten
• + 17.000 multiplay-Packs, goed voor in totaal 1.295.000 Packs
• – 33.000 vaste telefoonlijnen, goed voor in totaal 2.969.000 vastelijnklanten
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier