Wildgroei aan reclameprijzen

31/05/17 om 19:28 - Bijgewerkt om 19:28
Uit Trends van 01/06/17

Mei en juni zijn de maanden waarin de wereld van marketingcommunicatie bol staat van de awards, nationaal en internationaal en veelal ook per discipline. Waarom houdt de reclamewereld zo van prijzen?

Reclameprijzen

"Ze vliegen je rond de oren", zegt Marc Fauconnier, CEO van het reclamebureau Famousgrey over de prijzen in de communicatiesector. Er zijn inderdaad veel prijzen, zowel nationaal als internationaal, en in de maanden mei en juni vinden de meeste prijsuitreikingen plaats. In ons land zijn er in de categorie 'algemene prijzen' onder andere de Effie Awards, die cases bekroont waarin communicatie aanwijsbaar tot een succes op de markt heeft geleid. Nog een algemene prijs is de Creative Belgium Awards, die de creatiefste - maar niet noodzakelijk effectiefste - reclame bekroont.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners