'We vonden gewoon ons businessmodel niet'

23/05/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 11:14
Uit Trends van 24/05/18

De Belgische start-up Menu Next Door, die hobbykoks de kans gaf maaltijden te bereiden voor hun buren, gaf er twee maanden geleden de brui aan. Een verrassing, want het bedrijf had 4 miljoen euro opgehaald en trok veel aandacht.

In Brussel had Menu Next Door in amper enkele maanden een community gecreëerd met een Facebook-groep. Dankzij zijn groei en energieke aanpak was het een van de veelbelovende Franstalige start-ups geworden. De oprichters zagen het groot en gingen ook in Parijs en Londen van start, maar plots deed de start-up de boeken toe. Nicolas Van Rymenant, oprichter en CEO, blikt terug.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners