Millennials zijn de machtigste consumenten ter wereld

25/07/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 27/07/18 om 15:35
Uit Trends van 26/07/18

Bedrijven die geen rekening houden met de wensen van de millennials, komen in de problemen. Ze zijn met 2 miljard en willen hun geld geven aan lokale, originele en biologische producten.

Toen Scott Norton en Mark Ramadan tien jaar geleden aan de Brown-universiteit in Rhode Island studeerden, kregen ze het niet doodsbenauwd van de financiële crisis van 2008, maar wel van de tomatenketchup van Heinz. De rode saus dook op in winkels en keukens over de hele wereld en het leek alsof ze nooit meer zou verdwijnen. "In elke supermarkt vond je heel veel typisch Amerikaanse merken die in zeventig jaar niets waren veranderd", herinnert Norton zich.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners