'Delhaize moet andere manieren zoeken om op de smaakpapillen van de mensen te werken'

11/05/17 om 16:22 - Bijgewerkt om 16:22

Ahold Delhaize presteert in Nederland goed met Albert Heijn, maar Delhaize België blijft een zorgenkind. Volgens Jorg Snoeck, expert van Retaildetail, kan Delhaize weer groeien, al is daar meer nodig dan een vernieuwing van de winkels.

Delhaize haalde in het eerste kwartaal een omzet van bijna 1,2 miljard euro in België. Dat is een lichte daling. Ook een andere belangrijke parameter, de vergelijkbare omzet, was negatief. Voor het tweede kwartaal op rij daalde de omzet van winkels die al langer dan een jaar open zijn.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Trends Information Services

Onze partners