Belgische tapijtproducenten zoeken een nieuwe strategie: 'De brexit blijft de olifant in de kamer'

24/01/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 30/01/18 om 16:35
Uit Trends van 25/01/18

De Belgische tapijtproducenten worstelden in 2017 met de wisselkoersen en de grondstoffenprijzen. Ook dit jaar verwacht de sector een moeilijke internationale markt, met de brexit als belangrijkste uitdaging. De groei moet vooral komen van productinnovatie, marketing en e-commerce.

De marktomstandigheden zitten niet mee voor de Belgische tapijtproducenten. "De sector moet bergop fietsen, en niet met een ultralichte koersfiets", was te horen op Domotex, de internationale vakbeurs voor vloerbekleding in Hannover eerder deze maand.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners