Tommy Hilfiger zet in op omnichannel retail experience met Antwerpse hightech flagship
Het Amerikaanse label wil traditioneel boodschappen doen combineren met inspirerende ervaringen, digitale toepassingen en een ontspannen sociale omgeving. De winkel van meer dan 300 vierkante meter past binnen het nieuwe internationale retailconcept van de keten.
Paskamers hebben een ‘Selfiespiegel’ waar klanten een uitgestelde 360°-foto of video-selfie kunnen maken met hun favoriete looks en deze digitaal delen via e-mail. Digitale ‘Denim Fit Guides’ helpen je de perfecte jeans te vinden en vertellen je wat er op dat moment beschikbaar is in de winkel en online.
Met de ‘Product Finders’ op iPads kunnen consumenten barcodes scannen van hun favoriete items om de beschikbaarheid in de winkel, online of een andere winkel te checken.
Het ‘Digitale Magazine’ geeft dan weer tips over wat er te doen is in Antwerpen en deelt stijlinspiratie en artikels over het merk. Je vindt dit staaltje van hightech-kunnen aan de Meir 113-115, 2000 Antwerpen.
–
–
–
–
–
–
–
–
–
–
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier