Mode Mode Pieterjan Van Biesen, hoofd marketing & communicatie Natan: ‘Het grootste deel van mijn budget gaat naar interieur’ Een Cola Zero of liever champagne?" Wanneer Pieterjan Van Biesen de deur van zijn stijlvolle appartement op de bovenste etage van een statige residentie in Brussel openzwaait, wordt meteen duidelijk dat hier een man woont die van vele markten thuis is. Als hoofd marketing & communicatie bij Natan kent hij als geen ander de kracht van een goede eerste indruk. Met zijn hulp vond het Belgische modehuis een nieuw publiek, dat naast royals ook steeds meer it-girls telt. Gepolst naar zijn grootste uitgavenpost zal het antwoord wellicht verbazen.
Inspiratie Inspiratie Start-up Kult brengt gezonde frisdrank in de supermarkt Gefermenteerde dranken als kefir en kombucha duiken steeds meer op in de horeca en de retail. De Belgische start-up Kult verkoopt als eerste zijn fruitkefir in het hele land in de Delhaize-supermarkten en breidt uit naar het buitenland. "Kefir is toegankelijker dan kombucha."