Horloges Horloge met een wereldrecord: de Portugieser Eternal Calendar van IWC heeft een eeuwige kalender
Horloges Horloges Alles op zijn Tate: Swatch en de Londense Tate Gallery slaan de handen in elkaar Het is een traditie geworden: ieder jaar werkt het Zwitserse horlogemerk Swatch samen met een museum om kunst toegankelijker te maken. Dit jaar strikte het label de Londense Tate Gallery voor een collectie van zeven nieuwe meesterwerken om de pols.
Horloges Horloges De toekomstige tijd: Trends Style spot de 7 horlogetrends van het moment Voor u gespot tijdens Watches & Wonders: zeven spraakmakende horlogetrends.
Horloges Horloges TikTok o’ clock: Dient een duur horloge nog als statussymbool voor de rijke, witte gentleman? De tijd tikt, en dus aast de luxehorlogesector op jongere consumenten. Op TikTok en IRL, met hiphop en K-pop — en een gastrol voor Snoopy.
Horloges Horloges Bekende kop, versierde pols: Topsporter, chef en minister over hun passie voor horloges Een geschenk voor het leven, dat is pas duurzaam. Of het nu voor jezelf is, voor een dierbare of als erfstuk. Nafi Thiam, Wout Bru en Annelies Verlinden vertellen over de emotionele band met hun horloge.
Horloges Horloges Jennifer Lawrence: ‘Moeder worden heeft me geholpen bewuster met tijd om te gaan’ Jennifer Lawrence is niet alleen een gevierde Oscar-winnares en activiste voor gelijke kansen, sinds kort is ze ook Ambassador of Elegance bij Longines en het gezicht van de Mini DolceVita-campagne. Trends Style kon haar enkele vragen stellen over tijd, elegantie en luxe.
Magazine Magazine Een vorm van luxe Cartier presenteert een nieuwe Tank Française. De vorige dateert van 1996. Pierre Rainero, bij het merk verantwoordelijk voor – vrij vertaald – erfgoed, beeld en stijl vertelt over de definitie van luxe. En de Franse invulling ervan. “Wij zijn uit op een esthetische emotie.”
Horloges Horloges Van genderneutraal tot geniaal: horlogemerken vinden zichzelf opnieuw uit Ook in 2021 beperkte de horlogebeurs Watches & Wonders in Genève zich tot een digitale versie. De merken zien duidelijk licht aan het einde van de pandemietunnel. Ze staken hun aanbod in een kleurrijk nieuw jasje en vulden dat aan met enkele vernuftige innovaties. Wat ze presenteerden, herstelt het vertrouwen in een sector die zich de laatste jaren misschien iets te voorzichtig en behoudsgezind toonde.
Horloges Horloges In beeld: horloges met een wel heel verschillend prijskaartje Het budget dat iemand wil en kan investeren, is vaak het eerste criterium bij de keuze van een horloge. Wij maakten een selectie van horloges met de meest uiteenlopende prijskaartjes.