O'Leary mikt tijdens het eerste jaar op 1,5 miljoen passagiers. Zaventem wordt de 62ste basis voor Ryanair. De topman benadrukt dat Charleroi evenwel de grootste basis van de Ierse lagekostenluchtvaartmaatschappij is en zal blijven in het noorden van Europa. Ryanair wil groeien in Zaventem, maar ook verder in Charleroi, zo luidt het. "Brussels Airport krijgt haar eerste echte low fare maatschappij", aldus O'Leary, die naar eigen zeggen vanochtend pas voor het eerst contact had met Brussels Airport. De luchthaven is volgens O'Leary "zeer opgetogen" met het nieuws. De prijzen voor Zaventem zullen bij Ryanair hoger liggen dan voor Charleroi. "Maar onze prijzen zullen maar half zo hoog zijn dan die bij Brussels Airlines. En als zij verlagen, dan zullen wij volgen", aldus O'Leary. Morgen zal Ryanair de prijzen voor haar Zaventem-vluchten al online zetten. (Belga)

O'Leary mikt tijdens het eerste jaar op 1,5 miljoen passagiers. Zaventem wordt de 62ste basis voor Ryanair. De topman benadrukt dat Charleroi evenwel de grootste basis van de Ierse lagekostenluchtvaartmaatschappij is en zal blijven in het noorden van Europa. Ryanair wil groeien in Zaventem, maar ook verder in Charleroi, zo luidt het. "Brussels Airport krijgt haar eerste echte low fare maatschappij", aldus O'Leary, die naar eigen zeggen vanochtend pas voor het eerst contact had met Brussels Airport. De luchthaven is volgens O'Leary "zeer opgetogen" met het nieuws. De prijzen voor Zaventem zullen bij Ryanair hoger liggen dan voor Charleroi. "Maar onze prijzen zullen maar half zo hoog zijn dan die bij Brussels Airlines. En als zij verlagen, dan zullen wij volgen", aldus O'Leary. Morgen zal Ryanair de prijzen voor haar Zaventem-vluchten al online zetten. (Belga)