Volgens marktonderzoeker Center for Automotive Research biedt Opel minstens 39 procent van zijn auto's met korting aan. Bij directe concurrenten Volkswagen (30 procent) en Ford (20 procent) gebeurt dat beduidend minder. Opel blijft voornamelijk gericht op de Europese automarkt, die door een diep dal gaat. De banden met het Amerikaanse zustermerk Buick worden aangehaald, maar volgens Neumann zou het te veel geld en tijd kosten om Opels wereldwijd aan te bieden. Opel en Vauxhall, de naam van het merk in het Verenigd Koninkrijk, hebben momenteel een marktaandeel van 8 procent. Dat is goed voor de vierde plaats na respectievelijk Volkswagen, PSA Peugeot Citroën en Renault. (Belga)

Volgens marktonderzoeker Center for Automotive Research biedt Opel minstens 39 procent van zijn auto's met korting aan. Bij directe concurrenten Volkswagen (30 procent) en Ford (20 procent) gebeurt dat beduidend minder. Opel blijft voornamelijk gericht op de Europese automarkt, die door een diep dal gaat. De banden met het Amerikaanse zustermerk Buick worden aangehaald, maar volgens Neumann zou het te veel geld en tijd kosten om Opels wereldwijd aan te bieden. Opel en Vauxhall, de naam van het merk in het Verenigd Koninkrijk, hebben momenteel een marktaandeel van 8 procent. Dat is goed voor de vierde plaats na respectievelijk Volkswagen, PSA Peugeot Citroën en Renault. (Belga)