Jeanslabel en koffiebar werken samen voor campagne
16/03/16 om 00:00
Bijgewerkt om
21:27
Denimlabel Lee Cooper koos dit keer het team van het Brusselse Café Capitale uit om te figureren in hun campagne.
In navolging van de eerste MADE TO-campagne met Caffènation, slaat het jeanslabel Lee Cooper ook dit seizoen de handen in elkaar met een koffiebar en -branderij: het Brusselse Café Capitale. De crew belichaamt dan ook waar Lee Cooper voor staat: jeans, authenticiteit en ambacht.
De baristas van Café Capitale hebben de skills om met precisie een perfecte koffie te brengen, maar hebben ook de slow coffee heruitgevonden waarvoor ze gebruik maken van oude methodes van de drip coffee (of doorloopkoffie) om de smaak ten volle tot uiting te laten komen. Café Capitale krijgt geregeld een nieuwe lading koffiebonen uit de hele wereld binnen, die ze zelf branden voor een optimale smaak.
In navolging van de eerste MADE TO-campagne met Caffènation, slaat het jeanslabel Lee Cooper ook dit seizoen de handen in elkaar met een koffiebar en -branderij: het Brusselse Café Capitale. De crew belichaamt dan ook waar Lee Cooper voor staat: jeans, authenticiteit en ambacht. De baristas van Café Capitale hebben de skills om met precisie een perfecte koffie te brengen, maar hebben ook de slow coffee heruitgevonden waarvoor ze gebruik maken van oude methodes van de drip coffee (of doorloopkoffie) om de smaak ten volle tot uiting te laten komen. Café Capitale krijgt geregeld een nieuwe lading koffiebonen uit de hele wereld binnen, die ze zelf branden voor een optimale smaak.
Trends Partner Content biedt bedrijven, organisaties en overheden de toegang tot het netwerk van Trends. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.