Naar buiten gaan. Een korte wandeling doet ontwaken: uw bloed stroomt sneller door uw spieren.

Chocola eten. De theobromine en cafeïne in chocola werken stimulerend en verhogen uw weerstand tegen vermoeidheid.

Praatje maken met een collega. Even keuvelen geeft uw geestelijke vermogens een boost.

Een (micro)siësta houden. Er bestaat geen standaardformaat voor een geslaagde siësta, maar algemeen wordt aangenomen dat twintig minuten de limiet is. Wie langer slaapt, riskeert nog lethargischer te worden.

Niet te veel snoepen. Snoep en ander suikergoed kunnen op heel korte termijn nuttig zijn, maar ze kunnen ook de dip na de lunchpauze versterken.

Bron: Journaldunet.com

Naar buiten gaan. Een korte wandeling doet ontwaken: uw bloed stroomt sneller door uw spieren. Chocola eten. De theobromine en cafeïne in chocola werken stimulerend en verhogen uw weerstand tegen vermoeidheid. Praatje maken met een collega. Even keuvelen geeft uw geestelijke vermogens een boost. Een (micro)siësta houden. Er bestaat geen standaardformaat voor een geslaagde siësta, maar algemeen wordt aangenomen dat twintig minuten de limiet is. Wie langer slaapt, riskeert nog lethargischer te worden. Niet te veel snoepen. Snoep en ander suikergoed kunnen op heel korte termijn nuttig zijn, maar ze kunnen ook de dip na de lunchpauze versterken. Bron: Journaldunet.com