U kunt zich abonneren of uitschrijven op de nieuwsbrief door hierboven te klikken op de tab 'registreren' of 'registratie wijzigen'.

Aimé Van Hecke combineert zijn functie als gedelegeerd bestuurder met bestuursmandaten bij het Finse moederconcern Sanoma, de Nederlandse zendergroep SBS Nederland en de mediaholding De Vijver (Humo, Woestijnvis, Vier en Vijf). "Ik was nog jong en zat met een groot probleem in het bureau in sponsoringmanagement dat ik samen met Wim Van Hees runde. Een project liep al dagen erg moeilijk. Ik probeerde kost wat kost de scheve situatie recht te trekken. Ondanks alle inspanningen raakte ik niet uit de knoei en ik was doodsbang om de klant te verliezen."

"Ik heb uiteindelijk de situatie aan Wim verteld en zijn hulp gevraagd, want ik wist het echt niet meer. Dat heeft hij met één vergadering opgelost. Hij trok zonder angst naar die klant en legde de situatie uit. Dat is een van de meest belangrijke adviezen geweest die ik ooit heb gehad."

Van Hecke heeft warme herinneringen aan Van Hees, die sinds 1997 met pensioen is. Daarvoor draaide hij bijna 40 jaar mee in de Belgische marketing- en reclamewereld. Van Hees was onder meer topman en voorzitter van de Belgische activiteiten van reclamegroep BBDO. Hij is ook de oprichter en bezieler van het Antwerpse actiegroep Ademloos, bekend van het Oosterweeldossier.

Aimé Van Hecke combineert zijn functie als gedelegeerd bestuurder met bestuursmandaten bij het Finse moederconcern Sanoma, de Nederlandse zendergroep SBS Nederland en de mediaholding De Vijver (Humo, Woestijnvis, Vier en Vijf). "Ik was nog jong en zat met een groot probleem in het bureau in sponsoringmanagement dat ik samen met Wim Van Hees runde. Een project liep al dagen erg moeilijk. Ik probeerde kost wat kost de scheve situatie recht te trekken. Ondanks alle inspanningen raakte ik niet uit de knoei en ik was doodsbang om de klant te verliezen.""Ik heb uiteindelijk de situatie aan Wim verteld en zijn hulp gevraagd, want ik wist het echt niet meer. Dat heeft hij met één vergadering opgelost. Hij trok zonder angst naar die klant en legde de situatie uit. Dat is een van de meest belangrijke adviezen geweest die ik ooit heb gehad." Van Hecke heeft warme herinneringen aan Van Hees, die sinds 1997 met pensioen is. Daarvoor draaide hij bijna 40 jaar mee in de Belgische marketing- en reclamewereld. Van Hees was onder meer topman en voorzitter van de Belgische activiteiten van reclamegroep BBDO. Hij is ook de oprichter en bezieler van het Antwerpse actiegroep Ademloos, bekend van het Oosterweeldossier.