U kunt zich hiernaast abonneren op de nieuwsbrief Bizz By Mail en zich uitschrijven door hierboven te klikken op de tab 'registreren' of 'registratie wijzigen'.

1 Wees kritisch voor commerciële aanvragen zoals meer varianten. Wees vooral geduldig en versterk de uniciteit van je merk door goed te focussen.

2 Hoe beter uw verpakking duidelijk maakt waar uw merk voor staat, hoe minder investering in marketing u nodig heeft.

3 Vertel uw meest unieke verhaal, vooral als er sleutelpersonen in aan bod komen. Mensen verbinden zich sneller met andere mensen dan met onpersoonlijke merken.

4 Durf uw categorie opnieuw te definiëren, vooral wanneer het segment een dalende lijn vertoont.

5 U heeft geen grote budgetten nodig om te investeren in media om een sterk consumentenmerk te creëren.

Benny Debruyne

1 Wees kritisch voor commerciële aanvragen zoals meer varianten. Wees vooral geduldig en versterk de uniciteit van je merk door goed te focussen.2 Hoe beter uw verpakking duidelijk maakt waar uw merk voor staat, hoe minder investering in marketing u nodig heeft.3 Vertel uw meest unieke verhaal, vooral als er sleutelpersonen in aan bod komen. Mensen verbinden zich sneller met andere mensen dan met onpersoonlijke merken. 4 Durf uw categorie opnieuw te definiëren, vooral wanneer het segment een dalende lijn vertoont. 5 U heeft geen grote budgetten nodig om te investeren in media om een sterk consumentenmerk te creëren.Benny Debruyne