WIE

Alex Dossche (56)
...

Alex Dossche (56) Chief sales & marketing businesssegment Isabel Group "Ik stond midden jaren negentig mee aan de wieg van de software DBFACT. We hebben die ontwikkeld en ruim twintig jaar lang gecommercialiseerd. Ze is uiteindelijk gekocht door Sage, een internationale specialist in software voor bedrijven en boekhoudkantoren. Daar ben ik sinds 2012 achtereenvolgens commercial, marketing en managing director geweest." "In de laatste vier jaar bij Sage heb ik geleerd wat 'goesting' kan doen, hoe belangrijk het is als hechte ploeg te weten waar je voor staat, wat de klanten van je verwachten en hoe je een organisatie kunt sturen, zodat je de middelen optimaal kunt inzetten en betere resultaten kunt behalen." "Mijn keuze voor Isabel Group is vooral ingegeven door de honger naar innovatie die daar overal aanwezig is, maar ook en vooral voor hun aan de markt en de tijdsgeest aangepaste aanbod. Kmo's van nu zijn duidelijk op zoek naar oplossingen voor betalingsinformatie en betalingsverkeer, zoals Ponto en Isabel 6. Door de coronacrisis houdt iedere kmo de hand op de knip als het gaat om beheer van de kasstromen. Nu zowel de consumenten als de bedrijven meer digitaal aankopen en transacties doen, is het bovendien cruciaal om te weten wie de persoon aan de andere kant van de lijn is, en of hij of zij een bedrijf mag vertegenwoordigen. Ik zie in oplossingen als TruliUs en SignHere een enorm potentieel voor de tienduizenden klanten van Isabel Group die onder mijn verantwoordelijkheid vallen. Isabel Group is niet voor niets het grootste fintechbedrijf in België. Samen met de andere afdelingen moeten we ons aanbod in de order-to-cashketen nog uitbreiden." "Koken, wandelen, hardlopen en vooral mountainbiken"