Als student deed Lieven 's Heeren een vakantiejob bij de verkeersbordenfabrikant VVS in Hasselt. Dat had de toenmalige eigenaar onthouden. Na een toevallige ontmoeting jaren later belde hij 's Heeren, die intussen bouwkundig ingenieur was. "Wil je me opvolgen?" vroeg hij. "Verkeersborden. Daar is weinig sexy ...

Als student deed Lieven 's Heeren een vakantiejob bij de verkeersbordenfabrikant VVS in Hasselt. Dat had de toenmalige eigenaar onthouden. Na een toevallige ontmoeting jaren later belde hij 's Heeren, die intussen bouwkundig ingenieur was. "Wil je me opvolgen?" vroeg hij. "Verkeersborden. Daar is weinig sexy aan, hè!" reageerde 's Heeren. Na een gesprek besloot hij het management toch op zich te nemen. In 2011 nam hij het bedrijf over. "Ik kocht de Nederlandse investeringsmaatschappij uit en maakte de sprong als ondernemer met de hulp van mijn vader en familie. Ik investeerde alles wat ik had, ging een zware persoonlijke waarborg aan en riskeerde mijn huis, voor het geval dat het fout zou gaan", vertelt hij. Het werd een groot succes. VVS investeerde en innoveerde fors onder het leiderschap van 's Heeren. De omzet steeg van 1,7 miljoen naar 8 miljoen euro in tien jaar. Het personeel ging van 10 naar 45 medewerkers. "We werden een innoverende en baanbrekende speler in een heel traditionele sector", zegt de eigenaar en gedelegeerd bestuurder van VVS. "We verruimden ons gamma, zodat steden en gemeenten hun totale straatinfrastructuur bij ons konden kopen. We waren de eerste met een webshop. We verruimden ons verkoopteam en gingen volledig voor service. Met Trafficsupply.be richten we ons ook tot particulieren en private ondernemingen die verkeersborden op maat wensen. We willen een one-stopshop voor signalisatie en straatmeubilair zijn voor onze klanten." Trafficsupply.be groeide met 300 tot 400 procent en zal dat blijven doen.