"Van bij het begin was duidelijk dat Telenet omwille van strategische redenen niet geïnteresseerd was in Humo. Dat paste niet in hun plannen, maar had niets te maken met de kwaliteit van het blad", aldus Wouter Vandenhaute, CEO van De Vijver. Volgens hem was het oorspronkelijk de bedoeling dat W&W (de tandem Wouter Vandenhaute en Erik Watté) en Corelio het blad zouden overnemen. "Maar er is een dynamiek ontstaan, waarbij Sanoma wou dat Humo bij de deal betrokken werd. Humo zit nu opnieuw bij Sanoma." (Belga)

"Van bij het begin was duidelijk dat Telenet omwille van strategische redenen niet geïnteresseerd was in Humo. Dat paste niet in hun plannen, maar had niets te maken met de kwaliteit van het blad", aldus Wouter Vandenhaute, CEO van De Vijver. Volgens hem was het oorspronkelijk de bedoeling dat W&W (de tandem Wouter Vandenhaute en Erik Watté) en Corelio het blad zouden overnemen. "Maar er is een dynamiek ontstaan, waarbij Sanoma wou dat Humo bij de deal betrokken werd. Humo zit nu opnieuw bij Sanoma." (Belga)