Uit vertrouwelijke mededelingen die circuleren in Parijs, zou blijken dat nieuwe bezuinigingen duizenden extra banen op de tocht zetten. Nederlandse vakbonden vrezen dat KLM in de Franse malaise wordt meegezogen of als tafelzilver in de verkoop gaat. Sinds 2004 heeft KLM 3 miljard euro winst bijgedragen om de aanhoudende verliezen van Air France te dekken, zo blijkt uit de jaarcijfers. Toch wil scheidend KLM-baas Peter Hartman niet spreken van een mislukking. "Er was geen keuze. Bovendien hebben we ook veel aan het Air France-netwerk te danken. Maar er moet wel wat gebeuren." (Belga)

Uit vertrouwelijke mededelingen die circuleren in Parijs, zou blijken dat nieuwe bezuinigingen duizenden extra banen op de tocht zetten. Nederlandse vakbonden vrezen dat KLM in de Franse malaise wordt meegezogen of als tafelzilver in de verkoop gaat. Sinds 2004 heeft KLM 3 miljard euro winst bijgedragen om de aanhoudende verliezen van Air France te dekken, zo blijkt uit de jaarcijfers. Toch wil scheidend KLM-baas Peter Hartman niet spreken van een mislukking. "Er was geen keuze. Bovendien hebben we ook veel aan het Air France-netwerk te danken. Maar er moet wel wat gebeuren." (Belga)