Navraag bij Ford Genk leert dat de autoruiten die er gebruikt worden niet van Saint-Gobain komen. Alleen de buitenlandse vestigingen van Ford, waaronder die in Keulen, worden bevoorraad vanuit de getroffen fabriek in Auvelais (Sambreville). De leverancier bij Ford Genk is het Japanse Pilkington, dat in Temse het Belgische hoofdkwartier heeft. De productie van deze ruiten gebeurt in Polen, zodat er geen hinder voor de continuïteit bij Ford moet verwacht worden. Saint-Gobain Sekurit had wel het contract gewonnen voor de ruiten van de nieuwe Mondeo, die zoals bekend van Genk naar Valencia zal verhuizen. (ANA)

Navraag bij Ford Genk leert dat de autoruiten die er gebruikt worden niet van Saint-Gobain komen. Alleen de buitenlandse vestigingen van Ford, waaronder die in Keulen, worden bevoorraad vanuit de getroffen fabriek in Auvelais (Sambreville). De leverancier bij Ford Genk is het Japanse Pilkington, dat in Temse het Belgische hoofdkwartier heeft. De productie van deze ruiten gebeurt in Polen, zodat er geen hinder voor de continuïteit bij Ford moet verwacht worden. Saint-Gobain Sekurit had wel het contract gewonnen voor de ruiten van de nieuwe Mondeo, die zoals bekend van Genk naar Valencia zal verhuizen. (ANA)