Ysco, de roomijsdochter van de Belgische zuivelcoöperatie Milcobel en een specialist in de productie van huismerken, kende vorig jaar een stevige groei in Griekenland.

Ysco, goed voor ruim 102 miljoen liter roomijs, profiteerde van de zware recessie in Griekenland. Die doet de consumenten steeds meer overschakelen naar de huismerken van de grootwarenhuizen.

Het gevolg is alweer een uitbreiding van de productie met twee nieuwe productielijnen in de fabriek in het West-Vlaamse Langemark. In 2012 investeerde Milcobel al 5,5 miljoen euro in zijn roomijsdochter.

Ysco, de roomijsdochter van de Belgische zuivelcoöperatie Milcobel en een specialist in de productie van huismerken, kende vorig jaar een stevige groei in Griekenland.Ysco, goed voor ruim 102 miljoen liter roomijs, profiteerde van de zware recessie in Griekenland. Die doet de consumenten steeds meer overschakelen naar de huismerken van de grootwarenhuizen. Het gevolg is alweer een uitbreiding van de productie met twee nieuwe productielijnen in de fabriek in het West-Vlaamse Langemark. In 2012 investeerde Milcobel al 5,5 miljoen euro in zijn roomijsdochter.