De nood aan bijkomende financiering komt er na een uitstekend 2011, waarin Vemedia zijn omzet met 20,3 procent zag stijgen tot 66 miljoen euro. De ebitda bedroeg 13,2 miljoen euro (+ 34,2%) en de nettowinst klokte af op 3,9 miljoen euro.

Volgens CEO Yvan Vindevogel dienen zich tal van nieuwe opportuniteiten aan. Vandaar de nood aan bijkomend kapitaal. "Dat kan gaan van overnames over nieuwe exportmogelijkheden tot geografische expansie", zegt Vindevogel.

Vemedia heeft eigen filialen in Nederland, België, Italië, Spanje en Portugal, maar zijn producten worden ook in andere Europese landen verkocht. Naar het zeggen van Yvan Vindevogel dienen er zich tal van nieuwe marktopportuniteiten aan, vandaar de nood aan bijkomend kapitaal. "Dat kan gaan van overnames over nieuwe exportmogelijkheden of geografische expansie," aldus Vindevogel.(KC)

De nood aan bijkomende financiering komt er na een uitstekend 2011, waarin Vemedia zijn omzet met 20,3 procent zag stijgen tot 66 miljoen euro. De ebitda bedroeg 13,2 miljoen euro (+ 34,2%) en de nettowinst klokte af op 3,9 miljoen euro. Volgens CEO Yvan Vindevogel dienen zich tal van nieuwe opportuniteiten aan. Vandaar de nood aan bijkomend kapitaal. "Dat kan gaan van overnames over nieuwe exportmogelijkheden tot geografische expansie", zegt Vindevogel. Vemedia heeft eigen filialen in Nederland, België, Italië, Spanje en Portugal, maar zijn producten worden ook in andere Europese landen verkocht. Naar het zeggen van Yvan Vindevogel dienen er zich tal van nieuwe marktopportuniteiten aan, vandaar de nood aan bijkomend kapitaal. "Dat kan gaan van overnames over nieuwe exportmogelijkheden of geografische expansie," aldus Vindevogel.(KC)