Roularta neemt marketingbedrijf Bright Communications over

© belga

Roularta neemt 100 procent van de aandelen over van Bvba Bright Communications en bvba Bright Communications Antwerpen, bekend van het multimediamerk Sterck.

Bvba Bright Communications is de organisator van de Sterck.netwerck-events en de uitgever van Sterck-magazine.

“Sterck is een multimediamerk dat b2b 360°-marketingoplossingen aanbiedt voor de lokale zakenwereld in de provincies Antwerpen en Limburg. Sterck bereikt de lokale businesscommunity via een honderdtal Sterck. netwerck-events. Die events brengen beslissingsnemers gericht samen om business te genereren’.

Daarnaast wordt 5 keer per jaar het Sterck-magazine uitgegeven, twee keer per jaar Ferm. Lifestyle-magazine en vier keer per jaar Bouwcampus. “De lokale businesscommunity wordt eveneens bereikt via Sterck.TV en de socialemediakanalen van Sterck”, luidt het.

Sterck werd in 2013 opgericht door Geert Brouwers en Stijn Bonroy. De organisatie telt intussen 9 medewerkers en noteert een omzet van 3 miljoen euro.

Roularta zal die groei verder versnellen door Sterck in de overige Vlaamse provincies te lanceren. Hiervoor kan Roularta rekenen op het ondernemerschap van Brouwers en Bonroy.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content