Als Puma die doelstelling bereikt, zou dat overeenstemmen met een omzetstijging met minstens 10 procent tegenover 2010. Toen realiseerde de op twee na grootste producent van sportartikelen ter wereld (na Nike en Adidas) een omzet van 2,7 miljard euro.

Puma, dat gecontroleerd wordt door het Franse luxegoederenconcern PPR, zag de omzet in het eerste kwartaal met ruim 13 procent toenemen tot 773 miljoen euro. Die toename is in de eerste plaats te danken aan de goede prestaties in de VS en Azië, en een sterke vraag naar het golfmerk Cobra. De nettowinst steeg met 7 procent tot 77,7 miljoen euro.

Als Puma die doelstelling bereikt, zou dat overeenstemmen met een omzetstijging met minstens 10 procent tegenover 2010. Toen realiseerde de op twee na grootste producent van sportartikelen ter wereld (na Nike en Adidas) een omzet van 2,7 miljard euro. Puma, dat gecontroleerd wordt door het Franse luxegoederenconcern PPR, zag de omzet in het eerste kwartaal met ruim 13 procent toenemen tot 773 miljoen euro. Die toename is in de eerste plaats te danken aan de goede prestaties in de VS en Azië, en een sterke vraag naar het golfmerk Cobra. De nettowinst steeg met 7 procent tot 77,7 miljoen euro.