Luc Van Mol (CEO modeketen ZEB): 'Iedereen kan kleren laten maken, maar ze verkopen is andere koek'

Luc Van Mol is bij het grote publiek vooral bekend als jurylid van De Leeuwenkuil, waar hij businessplannen van de deelnemende starters kritisch tegen het licht hield. Maar hij is ook de CEO van de modeketen ZEB. Na de overname van het merk For Stars gooit de groep zich ook op kinderkleding. Het buitenland lonkt nog niet.

LUC VAN MOL "Iedereen kan kleren laten maken, maar ze verkopen is andere koek." © Jonas Lampens

Ruim 25 jaar geleden was Luc Van Mol zelf nog een starter, die een goedbetaalde job als consultant liet staan om als importeur van merkkleding met jeansbroeken over de schouder door de winkelstraten te trekken. Uit dat bescheiden begin is een van de grootste Belgische moderetailers gegroeid, met een jaaromzet van 224 miljoen euro en vier merken: ZEB, The Fashion Store, Point Carré en ZEB For Stars.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee